torsdag 9 december 2010

Vill vara en rolig moster

I morgon blir det fest hos Johanna, ska blir riktigt kul! Skönt att avsluta veckan med lite fest. På lördag ska jag och oscar leka. Jag undrar vad vi ska hitta på? Jag vill verkligen vara en superrolig moster. Kanske ska åka till busfabriken eller åka pulka. Eller så kan vi laga någon rolig mat och kolla på film så får han äta hur mycket godis han vill, är man en rolig moster då?? Läste o.s.a av Denise Rudberg där Eva von Diez hade pannkaks picknick på golvet, hon var rolig då iaf.

Någon som har förslag på vad vi kan göra så att jag blir världens bästa moster??

/ Jesan

2 kommentarer:

  1. Potatismos med karamellfärg! :)

    SvaraRadera
  2. ja eller göra trolldeg!

    jag skulle inte satsa på någon typ av presenter utan mer göra knäppa grejer i stil med picknick på ditt vardagsrumsgolv. kanske tälta i köket?

    /jo

    SvaraRadera