fredag 8 oktober 2010

Lyckan:

När man skriver dugga på morgonen och det går helt okej bra. Man är klar klockan nio och är hemma igen till tio, färdigpluggad och allt. Helt ledig i helgen också, sjukt lyxigt. Imorn ska jag på födelsedagskalas hemma hos Sandra, det ska bli så himla roligt!

Snart ska jag och mamma åka till Nordik och klaga lite på mitt soffbord (nu igen), sen ska vi hämta två pinnstolar som jag köpte på Erikshjälpen sist jag var där. Dom är blåa och fina, men jag kan inte bestämma mig om dom ska få fortsätta vara blåa eller om jag ska måla dom vita. Ska visa när jag har fått hem dom sen.

Jag hittade en film när jag tittade igenom lite London-bilder. Det är nog min första eller andra dag i London och jag och Jonna gör lite sightseeing:

"Dom har ju i och för sig en kanon där.." 
Jag vet fortfarande inte vart vi är nånstans. Kan nån hjälpa mig? Måste vara typ vid Westminster nånstans, man ser ju London eye i bakgrunden... Inte är det slottet i alla fall, haha!

Ps. Är det nån som har märkt av namnbytet? Vad tycker ni om headern? Och framförallt, är det nån som kan gissa vart bilden är tagen? Ds.

/Johanna

7 kommentarer:

  1. Bilden är tagen på en innergård, antagligen den som ligger mellan nygatan/st-persgatan - skepparegatan/östra prom

    SvaraRadera
  2. Ja vet. Hos dig briefcase wanker

    SvaraRadera
  3. Anonym 1: Nygatan/st persgatan borde du ha förstått att det inte var,, skepparegatan/nya rådstugugatan är rätt (det är ju typ vid östra promenaden), därav namnet stjärnorna på öst.

    anonym 2: det är ju fusk om du skriver malin för du har ju varit här +skriver i bloggen så det är ju inte så konstigt om du vet.

    SvaraRadera
  4. men jag är inte anonym... jag är malin /malin

    SvaraRadera
  5. Anonym 2: Jag är inte anonym. Det var ju du som visade mig briefcase wanker jue.. bläeh för dig om du inte minns :c

    SvaraRadera
  6. välkommen till SPÖ valpy! det är väl klart att jag minns det../jo

    SvaraRadera