fredag 17 december 2010

Has he mentioned my name or is he more into young girls with dyed black hair

Jag och Franke snackar episka kvällar. Älskar uttrycket "jag vill aldrig gå hem", det beskriver så bra hur en perfekt utekväll är. När man står där på dansgolvet med tre öl i handen, dom spelar världens bästa låt på ett ställe som aldrig stänger och man vill aaaaaaldrig gå hem! Anyhoe på tal om det så ska jag på Karateklubben/Manesas efterfest på nyår och jag hoppas att det blir aldrig gå hem-kul!

Var och lunchade med mama bear förut. Jag fattade inte vem det var ens när hon ringde förut för hon är så himla förskyld stackarn. Hon låter typ som en skruttig gammal tant som pratar i en såndär grej som förvränger rösten. Ändå skulle hon envisas med att prata oavbrutet under hela lunchen. Sötaste mami!

Nu måste jag duscha, äta och kamma te mig!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar