onsdag 29 december 2010

Onsdag

Igår hade vi världens trevligaste middag hemma hos Jesper med tillhörande familj. Jeppe hade lagat jättegod mat till oss och stämningen var på topp! Fru Wallman är för övrigt en flitig läsare av bloggen så här gäller det att vakta sin tunga! Hon öppnade kvällen med att hälsa på mig och sedan berätta för Malin om vad hon visste om henne. Typ allt vill säga, haha! Sen åt vi och drack vin, spelade Iphone-spel och hade det allmänt nice.

HAHA jag glömde visst bort att jag hade börjat färga ögonbrynen innan jag satte mig och slappade vid datorn. Min min när jag kom in i badrummet för att gå på toan och inser när jag tittar mig i spegeln att jag har haft svart ögonbrynsfärg på ögonbrynen i ca 45 minuter, alltså dör! Den var fan priceless. Men jag måste ha haft i alldeles för lite väteperoxid i blandningen för det blev typ ingenting. Som tur var.

Men men, nu är det dags att göra någonting av den här dagen. Ikväll ska jag på Froosh-fest på Videon. Frank beställde hem hur mycket Froosh som helst bara för att jag sa att dom var så himla goda. Så nu ska vi ha provsmakning av alla smaker och se en film ikväll. Kan inte bestämma mig för vad jag vill se. The killer inside me är tydligen jättebra, men snuskig och lite obekväm och det vill man ju inte bli när jag och Frank ska se film!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar