torsdag 30 december 2010

Tror att jag skulle passa bra i hamsteröron.

Nu har jag varit och blivit fin och ljus i håret av min frissa (bra 90-talsord). Det var sista gången innan hon gick på mammaledighet så nu är det dags att se sig om efter ny frisör. Det är så svårt! Är det någon som har ett bra tips på duktig, gullig, snäll osv osv frisör i Norrköping som gör slingor i folie? Kan absolut inte lägga slingor i hätta för då dör jag hårömsdöden. Jag har väl ett enda krav utöver det där och det är att salongen inte får ligga i city (i något varuhus kanske ska förtydligas). Hatar att sitta med folie i håret och vara obekväm om en massa okända människor ska gå förbi och glo på en.
 Själv älskar jag när man jobbar och måste gå upp på Klippoteket för att låna deras toalett. Då går man alltid förbi nån stackars kille som sitter och skäms i vattenkammat hår eller någon gammal slinghätta.. Men som sagt, jag vill inte sitta som en apa i en bur i den situationen! Okej, värre problem finns väl men det kan vi ju ta en annan dag för idag mår jag alldeles utmärkt fint och bra!
Nu ska jag städa, köpa valnötter och laga kladdkaka!
/Johanna

1 kommentar:

  1. frisörhuset på nya rådstugugatan är rätt bra. gulliga 40plussare som gör folieslingor. inte så himla dyrt heller. :)

    SvaraRadera