fredag 10 december 2010

Pang

Nu jävlar är det dags att sätta igång! Alltid när jag är ledig så sätter jag klockan på typ kl 9 för att jag inte ska sova bort hela dagen. Sen sitter jag och äter frukost, tittar på efter 10 med Malou och bara lallar runt i typ 3 timmar. JÄMT!! Men idag blir det andra bullar! Här är min planering:
Städa
Sola
Köpa sista julklapparna
Gå till systemet
Fixa lite matjoxelimox
Göra iordning mig
Dricka vin som aldrig tar slut med världens bästa vänner.
Pappa var äntligen här och satte upp min nya taklampa igår. Det var en nära döden-upplevelse vill jag lova. Det blev jättebra, värsta fina mönstret runt om i hela rummet!


Kan väl tillägga (till pappa) att jag aldrig hängde med till Munken igår. Frank and the rest ville aldrig gå hem och skulle till Hugos istället och titta på han den där gubben i lådan.

Men nu ska jag sätta fart!
/Jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar