måndag 27 december 2010

En hälsning från Lindvallen

Är precis hemkommen från afterski. En öl och så känner man sig alltid full på afterski, men ingen annan stans. Proud Mary spelades då insåg jag hur mycket jag saknar mina clowner och hur gärna jag hade varit här med dem. En skidresa med sina vänner är nog de allra bästa, något man bör göra 1 gång per är. I dag har jag åkt längdskidor för första gången i mitt liv. Självklart kunde jag inte bara åka utan var tvungen att göra det till en tävling, Tour de Lindvallen på 3 km. Jag vrs Brosan (som har åkt i 3 dagar mer än mig). Jag hade ledningen fram till de sista 10 m där åker han om mig, Jag kämpar jag skriker och jag gör mitt bästa men det räcker inte till för att vinna loppet. Förlusten tog hårt på mig.

Internet är cp så jag kan inte lägga upp några bilder, försöker i morrn igen.

Puss på er/Grimlund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar