måndag 27 december 2010

Busted.

Asså.. kan Johanna sluta låtsas att hon är duktig tjej i bloggen och få pappa att tro att hon är hemma varje kväll och typ ber aftonbön.

"Ikväll ska jag fika med mina väninnor..." (Gick till munken)

"Skulle egentligen ha gått till Karateklubben ikväll men jag känner faktiskt att jag borde ta mig i kragen för en gångs skull och stanna hemma." (Gick till munken)

Jag är naturligtvis bara avundssjuk för att jag har blivit så jävla tråkig och trött. Hur fan ska man klara att jobba heltid hela sitt liv? Eller liv och liv.. Får tagga till nyår istället som en annan Svensson. Mitt nyårslöfte är f.ö. att sluta svära. Det låter så illa. Men när man kommer från ett hem där alla substantiv hade ett fan eller jävel efter så är det svårt att ändra sig. Men jag ska göra ett ärligt försök.

Imorrn ska jag till tandläkaren. Ber till gud att jag inte har några hål för jag har exakt 948 kronor kvar. Kanon. Är så äckligt trött på att vara ensamstående student. 2011 är mitt år.

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar