torsdag 30 december 2010

Nu är glada julen slut slut slut...

Igår packade jag ner alla tomtar och stakar och stjärnor och allt vad det är. Känns som att jag är klar med julen för ett helt år framöver nu och det är ju bra att man känner så. Min jul började redan i början på November när jag började fila på jul-listan i spotty. Sen lyssnade jag på julmusik enda fram till jul. Hade hur mycket pynt som helst och tände 24-dagars-ljuset precis varje dag. Julkalendern var alldeles fantastisk och ännu mer fantastiskt är Svtplay.

Vi hade världens bäst julfest hos Jesan med supergod julmat och vin som aldrig tog slut. Vi hade julfrukost hos Johanna med gröt och mys. Släktfirandet var lyckat och jag fick massa bra paket. Kom på att vi glömde ringa till farfar på julafton. aja.. får ta de på bussen nån dag.

Annars så går vintern som planerat. Vi följer projektplanen och vintern känns inte alls lika jobbig som förra året. Vi är på rätt spår nu och 2011 kommer att bli ett underbart år som börjar med en London-resa och fortsätter med en NYC-resa.

/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar