fredag 31 december 2010

2010

vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr? Satsade på skolan och bra betyg. Kanske inte läste så mycket mer, men fokuserade och prioriterade lite annorlunda.
fick några av dina vänner barn? Njae? Alltså, kan väl be om ursäkt redan nu att jag kommer säkert ha glömt något jätteviktigt så om någon av mina vänner har fått barn t ex: FÖRLÅT!
dog någon i din närhet? Nej, men var bra nära kan man säga.
vilka länder besökte du? Tyskland x2, England (eller?). Jag kanske inte har varit i London sedan december 2009? Onödigt att göra en sån här lista om man ändå inte kommer ihåg nånting.
vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010? Sommarlov, mer pengar, ett jobb inom HR istället för HÅR.
vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför? Jag minns inga datum men min och Malins Berlinresa, Jesans examensfest, kräftskivan på landet, en helg i somras på landet med "Stjärnorna på Söder"-gänget, Munken in the park, avslutningssittningen under ettornas nollning, Grimlunds julfest är alla dagar/kvällar jag absolut inte kommer glömma i första taget för att dom var så förbannat bra och roliga. Sen minns jag att jag mådde sämre än sämst typ dagen innan alla <3-dag. Trodde jag skulle dö på riktigt.
vart tog det mesta av dina pengar vägen? Till hyra men det räknas väl inte. Så typ mat, Munkenkvällar, cigaretter och kurslitteratur. Tråkigt när det händer....
vad önskar du att du gjort mera av? Tränat, tagit tag i saker i rätt tid.
vad önskar du att du gjort mindre av? Blivit obekväm för helt befängda saker, åkt buss.
hur firade du nyårsafton? På Nelinsgatan med en skara trevliga människor. Gick vidare till svartklubb nere vid arbetets museum ungefär. Hade helt stört roligt!
blev du kär under 2010? Mjaoaae. Nä egentligen inte.
bästa filmen? Kan inte komma på en enda just nu.
vad gjorde du på din födelsedag? Inte så mycket egentligen. Åkte till skolan och tittade på luciatåg och åt smörgåstårta med släkten på kvällen. Då hade jag firat tredje gången gillt så man kan säga att jag sög ut det mesta ur min födelsedag det här året.
hur skulle du beskriva din stil 2010? Den gamla vanliga. Billig, relativt tråkig men med några riktigt bra, välanvända nytillskott.
hur höll du dig från att bli galen? Det gjorde jag inte. Vad är det för jävla fråga förresten?
vilken kändis/offentlig person beundrade du mest? Jag beundrar inte så många kändisar faktiskt. Märks det att jag inte orkar svara på fler frågor?
vilken politisk fråga gjorde dig upprörd? Typ att riksdagspartierna indirekt gjorde att SD röstades in i Riksdagen. Riktigt trött på den frågan nu för övrigt.
vem saknade du? Jenny Hillström! Jesper, min mormor hmmm.. kan inte komma på nån mer.
vem var den bästa nya personen du träffade? Tror faktiskt Stefan på Munken! Sen några i klassen men dom är ju inte nytillskott för det här året egentligen.


/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar