måndag 27 december 2010

Erik Olov Andersson har hängt sig i en gran han tyckte väl det mesta likna fan

Här får alla snälla fina braiga människor en spellista av mig med en herrans massa musik för smutsiga öron. Tack vare min kära fader och syster har jag öppnat ögonen för den alldeles fantastiska Stefan Demerts musik! Lyssna och bli glada, ledsna, sura, peppiga osv osv.

Det var ju hur skönt som helst att jobba 8-12. Då var jag ju både vaken och glad efteråt och (indirekt) några kronor rikare. För dom ej ännu utbetalda pengarna gick jag och köpte ett par jeans från Cheap Monday. Hur sköna som helst. Ikväll ska jag fika med mina väninnor (älskar ordet väninna, haha). Hur länge var det inte sedan man fikade sist? Att överhuvudtaget umgås med alla väninnorna samtidigt och dessutom vara nykter är ju riktigt sällsynt nu för tiden.
BRA JULLOV!!

/Johanna

Adjöss med den, adjöss med den!

1 kommentar:

  1. Ja, jag tror de får bli den den luktar skitgott!!! men ja har aldrig sett den på kicks men den finns där alltså? Kram

    SvaraRadera