onsdag 8 december 2010

Blast from the past

Har varit och hämtat mina kartonger från Aaron idag. Sjukt jobbigt var det men det måste väl göras.

Hittade en massa roliga grejer också. Ett brev från Jesan daterat januari 01 bla. "Asså, jag kom att tänka på att när vi är 30. Då kommer vi sitta där med våra ungar och vårt Svensson-liv och då kommer det att vara våra barns tur att ha kul. Därför tänker jag roa mig så mycket som möjligt tills dess" Älskart. Och vi roar oss fortfarande.

Så många år som bästa vänner och jag älskar dig över allt annat, vännen.

Hittade ett gammalt otten-kort med mina dåvarande bästa kill-kompisar.

 Hittade även bilderna från när jag intervjuade min favorit, Mattias Weinhandl. Kommer fortfarande ihåg hur glad jag var och hur jag inte kunde sluta le. Och han ser ju faktiskt ut att va liten sugen.


Asså, vilken tönt jag var. Den här gjorde jag själv och hade på väggen i säkert fem år. Ska gå igenom kartongerna ordentligt imorrn. 


Nu ska jag ut och äta med Aaron innan han åker till NZ i tre veckor. Kommer bli konstigt att inte fira jul ihop med honom.

/malin

2 kommentarer:

  1. åå börjar typ tjuta av jesans brev. vad fint!!

    SvaraRadera
  2. ohh du är världens bästa.. Vi har det allt bra!
    /Jesan

    SvaraRadera