tisdag 21 december 2010

Inomhus party mode

Försöker ladda upp fortsättningen i vår lilla följetong från i lördags. Men det går sådär. Sitter hemma hos mamma och pappa, har fikat och ätit här. Åh, jag blir så rastlös när alla andra jobbar/pluggar och jag bara är ledig. Jobbigt liv man har va. Ikväll ska jag och Anna dricka bubbel för att fira att vi är klara med skolan (vilket vi inte är, för vi har seminarium imorn bitti).

Jag skrev såhär på min fb-status förut:
"Har köpt ett stycke benbrott till mig själv istället för julklappar till andra."
Så kommenterar en person som jag inte alls känner såhär:
":-( Stackare... Krya på dig och ha en bra jul trots allt! :-)"
Man bah: "....."
Jag menade ju bara att jag hade köpt ett par nya skyhöga skor idag. Samt inga julklappar. Suck
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar