söndag 26 december 2010

Skidåkning, tvspel, tålamodsprövning, kärlek och rastlöshet

Så skulle jag vilja sammanfatta mina dagar i fjällen med familjen, so far
De första dagarna var ganska påfrestande, att ständigt ha sin familj i närheten, men nu har jag börjat vänja mig vid det. Som tur är fick grabbarna wii i julklapp så då har vi något att göra om kvällarna. Vill bara tillägga att jag är grymt duktig både på Super mario och tennis.Snart ska vi åka bort till hundfjället för att åka i trollskogen.

I går var alla mina tjejer samlade för en myskväll, var så himla ledsen att jag inte kunde vara med. En annan fick titta på stjärnorna på slottet (vilket var jättebra). Jag fick verkligen panik av att vara här och inte där. Saknar dem så himla mycket, kommer dröja lång tid innan alla är samlade!

Att vara i fjällen ger mig mycket tid till att tänka och få känna rastlöshet. Vilket resulterar till att jag blir väldigt nostalgisk och känslosam.

Jag älskar er alla väldigt mycket!

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar