söndag 12 december 2010

ALLA SKA DÖ

Å herre herregud! Jag vet inte vart jag ska börja för att beskriva kvällen igår. Jag struntar nog i det förutom att säga att sittningen igår var helt sjukt bra och rolig så jag vägrade åka hem vid halv 2 som jag borde ha gjort och sov hos Johanna istället. Bra bra!

På tal om nåt helt annat, nu vänder jag mig främst till alla som gick på haga i gymnasiet! Jag rotade runt bland alla mina skivor hemma hos mamma och pappa idag och hittade en gammal skiva från gymnasiet. Är det nån mer än jag som kommer ihåg låten "ALLA SKA DÖ" som nån snubbe på haga hade komponerat helt själv och skrivit text till? Det kan ju ha varit den mest geniala låten som nånsin har gjorts! Strax efter att låten skrevs så hamnade stackarn på psyket om jag inte minns fel? Tyvärr var det bara fodralet till min egenbrända skiva som jag hittade så jag kunde inte lyssna på låten, men jag har för mig att texten gick typ såhär:
"ALLA SKA DÖ
ALLA SKA DÖ
ALLA SKA DÖ
nu är det över
alla är döda
*freestylande på gitarr utan någon som helst tillstymmelse till ackord*"

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar