onsdag 1 december 2010

ö ö ö ö ö det är SPÖ

Nu har jag satt in vinterbilden som header. Men alltså jag har ju varken Word, Picture Manager eller något annat program som man kan ändra bilderna i så det fick bli Wordpad och Paint. Skitans jag måste verkligen fixa min dator, men jag orkar aldrig ta tag i det.

Idag blev jag och Anna nästan klara med vårt projekt (förhoppningsvis) så nu kan vi glida runt, hänga runt till typ den 8 december. Vi ska på handledning imorn så om han inte säger att vi är klippt värdelösa så är vi ju typ klara. Nu ska jag till Erikshjälpen med Franke, sen till Black Lion med Mallan och kanske till Indras 1-årsfirande. Har aldrig satt min fot på Indra tidigare, men det har väl aldrig skadat att fira någon gång ibland sådär...

Idag är det så in i helvete kallt att man typ GÅR AV. Typ -17 grader imorse. Inte mänskligt?
/Johanna

1 kommentar: