torsdag 16 december 2010

Offer.

Det finns inget jag hatar mer än folk som anser sig vara offer för en situation. Man bestämmer själv över hur sitt liv ska se ut och de allra flesta har möjligheten att förändra sin situation. Folk med attityden "det går inte iallafall, det går aldrig", "Det finns inga jobb" etc. kan jag inte med. Jag gnäller också, men när det är något i ens liv som man inte mår bra av så måste man göra sitt bästa för att förändra det istället för att gnälla.

Det tycker jag.

/malin

2 kommentarer:

  1. Då tycker jag som du! Visst måste man få gnälla ibland men det är man själv som sitter vid ratten till ens liv. Så dä så!

    SvaraRadera
  2. Precis därför är vi moderater malin! jag försökte förklara detta för en kille på festen igår men jag var för full så jag tror inte att budskapet gick fram haha!
    /jo

    SvaraRadera