söndag 12 december 2010

Mys.

asså. mitt liv har blivit så himla mysigt på senaste tiden. kanske är för att det är så mysigt väder. Imorse gick vi till kyrkan och fick både välsignelse och syndernas förlåtelse så det var ju schysst. Hör mig, berör mig, förlåt mig.

Jag älskar verkligen min lägenhet. Enda sedan jag gick på visningen lite på halvfyllan under munken in the park så har det känts som som hemma. Vi har det bra. Min lägenhet och jag.

Presenterna från Lotta. Tänk att det skulle gå så bra att hålla sams och skriva ett superbra examensarbete med fyra tjejer. Men det är ju inte vilka tjejer som helst.

Klassisar i skolan.

Petra och Veronica.

Lovisa och jag. Resten av korten från kvällen var extremt suddiga. Tur är väl det.

Jag och Patrik.

Mys hemma hos Jojjan.

Pulkaåkning på nya torget.


Imorgon är det Lucia och söstra mis födelsedag. Även min första dag på praktiken och jag är så nervös. Hoppas att jag kommer att älska det.

Ikväll går vi tillbaka till kyrkan för att gå på julkonsert.

/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar