onsdag 22 december 2010

Årets värsta dag!

Allting som jag tar på blir till guld- så sjunger Carolina Gynning
Allting som jag tar på blir till skit- så sjunger Jessica Andersson Grimlund

Jag skakar i hela kroppen jag borde egentligen bara gå och dö.

Morgonen börjar med att jag får 600 spänn i parkeringsböter, då jag gick ut 22,00 igår och la i pengar men tydligen var det parkeringsförbud mellan 7-10 på fredagar. BAJS tack för den tomten

Sedan när jag kör bilen så inser jag att den förlorar grymt mycket disel. Jag åker och tankar och det säger bara slurp. När jag ska lämna bilen till mamma så blir hon hysterisk för att bilen är trasig. Vi åker till rejmes för att få hjälp. Mamma är så arg att hon bara skriker att hon hatar julen och att åka till fjällen är den sämsta jävla idén som vi har haft. Det är mitt fel att bilen är sönder och vi kommer aldrig komma i väg. Hon står inne på verkstaden och skriker så alla gubbarna glor på henne. Hon ser ut som en jävla psykkärring, jag skäms ihjäl.

Sen kommer mina kollegor och hämtar mig och de ser mamma på håll och kan se hur sammanbiten hon ser ut. Jag känner bara att jag skiter i henne. När jag sitter och käkar lunch ringer hon frågar om jag vill ha några skidstrumpor, är hon schizo eller vad???

Till råga på allt som har in telefon gått varm hela dagen och mina anställer ringer om deras löner som har blivit fel.

Blä vad jag hatar denna dag, tur att jag ska till Majsan i kväll och få lite kärlek. Jag som har varit så glad hela julen har nu fölorat all tro på jul och annan mänsklighet. Fattas bara att jag bara bryter benet i fjällen.

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar