lördag 25 december 2010

"Idag känner jag livet i mig!"

Då var vi hemkomna igen efter ett fantastiskt julfirande hemma hos mamma och pappa. Idag har vi haft värsta lyxdagen, jag och Malin. Mamma och pappa har pysslat om oss som om vi vore prinsessor med mamma Karins egna hemmaspa. Det bjöds på fotbad, ansiktsbehandling och smoothie som mamma gjorde med sin nya blender som hon fått av Fadern i julklapp. Själv har jag bara fått en massa fina julklappar. Bland annat en liten dammsugare på batteri (så att man ska slippa ta fram den stora jobbiga dammsugaren så ofta), soppekoppar (vanliga koppar alltså men jag ska ha dom till soppa), en tavellist, nya bestick, smink och lite ansiktsgrejer.
Sen såg jag och Malin på Madicken och bara njöt av dagen. Jag började dyngtjuta när överläraren piskade Mia för att hon var fattig och snodde hans plånbok, hur sorgligt som helst ju.

Nu ska jag hem till Mallan på vinmys. Skulle egentligen ha gått till Karateklubben ikväll men jag känner faktiskt att jag borde ta mig i kragen för en gångs skull och stanna hemma. Jag ska jobba en lång dag imorgon och jag orkar faktiskt inte vara bakis och trött. Peppar som fan till nyår nu istället, ska bli så himla kuuuul! Jenny och Kalle kommer till stan och jag är så glad glad glad för jag har saknat henne till döds i typ ett halvår nu!!!

Nu måste jag svida om till klänning. Tjing
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar