torsdag 9 december 2010

Långledig

Nu har jag långledigt hörrni! Avslutade min kurs igår med en halvtimmes presentation som gick hyfsat bra. Fick en poäng från VG vilket kändes cp-tråkigt, men jag hade inte lagt in så mycket effort så jag förstår dom. Men i alla fall satt så börjar inte min nya kurs förrän på måndag! Meaning att jag är ledig torsdag, fredag & lördag. Så himla skönt! Idag är jag hemma hos mamma och bakar lussebullar och saffransbiscotti. Blir döbra!

Som tidigare nämnts har jag födelsedagsfest med alla mina fantastiska vänner imorn. Det ser jag verkligen fram emot! Vet inte vad jag ska ha som fördrink? Eller vad jag ska ha för kläder? Eller vad jag ska dricka? Eller vad för mat? Eller typ snacks? Haha vem vill ha snacks? Tänkte typ lite plockis. Alla älskar ju plockis och speciellt jag.

Känner för att gå och ta en öl ikväll. Kanske blir en snabbis på munken med Frank och bihang. För dä ä jag värd!
/Jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar