tisdag 14 december 2010

Nu ångrar han sig och skriker dyrt.

Nu har ju jag skitit i det blå skåpet, så att säga. Jag råkade sälja mitt soffbord på stört utan att ha ett nytt att ersätta det med. Jag hade helt glömt bort att jag la ut mitt soffbord på annons för någon månad sen, det var väl nån gång när jag blev irriterad över att jag aldrig hittade det perfekta bordet, och tänkte att jag skulle börja att lösa problemet genom att bli av med det gamla fula bordet först. & tjejen som ringde lät så uppspelt och glad när jag sa att jag hade kvar det så jag kunde ju inte säga att det inte var till sals ("ja, jag har alltså ett langbord till sals").

Är det någon som har ett litet (och helst lätt) soffbord att låna ut i kanske någon månad? Annars får jag helt enkelt leva utan soffbord ett tag och göra om vardagsrummet till discogolv. Funkar det med.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar