tisdag 7 december 2010

Update

En liten uppdatering på vad som hänt den senaste tiden kanske vore på sin plats.

I torsdags var Johanna och jag på julkonsert på Café Swarts. Vi hade självklart glömt våra biljetter hemma men Johanna lyckades snacka in oss iallafall. Himla mysigt var det och jag började nästan gråta när en gravid tjej sjöng "there can be miracles...".

I lördags hade Johanna lite party.
I söndags var jag för bakis för att fastna på bild.

Igår hade jag, Anna Pettersson och Jojjan impulsfest med pepparkaksbak och vin. Alltid när vi tre gör något tillsammans så spelar vi lappspelet. Anna och jag var som vanligt sämst. Mina anteckningar visar väl ungefär ambitionsnivån.


Ingen impulsfest utan munken. Jag fick lov att sminka upp mig och byta mjukisar mot klackskor.

Idag har vi bakat scones och glott på Tv hela kvällen.

Det här är väl egentligen inget som har hänt men jag måste visa Jesans gamla passfoto. Så ung och oförstörd och så otroligt söt.

Imorrn och på torsdag är det råpluggande som gäller inför min sista tenta på fredag. På fredag väntar Johannas 22-årsfest och på lördag blir det bara mys. 


/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar