torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedagen

Igår fick jag skäll av Franky för dålig blogging så nu ska ni få höra om vilken tråkig dag jag kommer att ha: 1. Måste gå till Coop och köpa nödvändigheter till morgondagens julfrukost. Jesper och Sandra kommer hit också, ska bli jättemysigt! 2. Måste griljera skinka, städa och diska. Hejja! 3. Äta lunch med Jesper Wallman som är hemma på finbesök. 4. Jobba mellan 15-20 5. Hem till mamma och pappa och pynta gran samt äta julmat. 6. Krypa till kojs hemma hos mig med Malin och se ifall det går att somna såhär dagen före dopparedagen!

Känns trots allt inte så tråkigt när man skriver ner allt såhär. Nu måste jag sätta igång!
/Johanna

Ps. Jag ska behålla benbrottsskorna trots att INGEN skrev att dom var fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar