måndag 27 december 2010

:C :C

Åååååå snälla tyck synd om mig! Jag var så trött igår att jag somnade som en stock halv 10 på kvällen. Hur kan jag då tacka ja till att gå upp och jobba kl 8 idag? Asså, hur fan tänker jag där? Men det är trots allt bara till kl 12, sen är jag fri som en fågel igen. Ska nog kolla lite rea. Vet inte varför men jag har fått för mig att jag är jätterik! Så igår köpte jag en farfarströja på MQ och en bomberjacka på Monki. Jackan kommer jag ju inte kunna använda förrän om typ ett halvår, men jag har en exakt likadan i svart som jag använder typ JÄMT så då dör man ju inte av att ha två. Båda för halva priset vilket man inte tjänar direkt något på, men jag sparar ju en hel del....

/Johanna

Ps. Vi saknar fan Jesan här hemma. Nu är det dags att hon kommer hem. Igår blev jag t ex dissad av Malin och hade typ ingen att vara med när alla jobbade/var upptagna med killar osv....
Ps2. Är aspepp inför nyår bara för att jag sket i att gå ut i helgen! Hoppas att mina jävla skor kan komma nu i dagarna bara..

1 kommentar:

  1. Snart kommer jag jojjan! Saknar er oxå sjukt mkt.. på nyår rockar vi fett på manesa

    SvaraRadera