lördag 11 december 2010

Vilken kväll.

Eller kväll och kväll.. mötte upp med PPG (power puff girls) kl 15 och korkade upp bubbelvinet. Sen fick vi superfina julklappar av Lotta och satt mest och skvallrade tills vi skulle gå till skolan och skåla med dom andra i klassen. Så himla sorgligt att inte träffa dom varje dag längre.

Sen gick vi till Bishop och åt en äcklig hamburgare och drack lite mer vin. Sen höll jag ett tal på ca 15 sek och sen drog jag till Jojjans födelsedagsfest. Frank hade med sig en pingisboll så att vi kunde spela pingis i köket med dvd-fodral som rack.

Helt plötsligt fick jag helt unstopable näsblod och passade på att bloda ner Johannas överkast. Mycket uppskattat. Det ville verkligen inte sluta och jag hade blod i ungefär hela ansiktet. För övrigt så såg jag idag att jag även har blod i mobilen som ja inte vet hur ja ska få bort.

Idag har jag som vanligt haft en underbar bakisdag med frulle jos Jesan, lunch med Åri, Johanna och Jess. Sen lånade jag ut hela min garderob till Johanna så att hon kunde bli fin till sin julsittning. På eftermiddagen har jag och Jesan vart barnvakt till Oscar och haft kuddkrig, lekt kurragömma och åkt Ica-påse i pulkabacken. Han sa även att Jessica var världens bästa moster.
jag: - Är hon världens bästa moster?
Oscar: - Mmm...
Jessica: - Jag blir så glad när du säger så Oscar!

För övrigt så lagade vi världens godaste middag förut. Blodig köttbit med sallad och franska örter sås. Sämre dagar har man ju haft. Nu: SATC.

/malin

2 kommentarer:

  1. njaa sa han verkligen det?
    /jo

    SvaraRadera
  2. Ja. det är smart! Skulle köpa e när jag var i sthlm men alla ar slut då=/ Dock brukar jag gå med nycklara (varje nyckel mellan varje finger) ifall att :)

    SvaraRadera