onsdag 22 december 2010

Sista delen av årets julfest

Alla har vi bloggat om den oförglömliga julfesten. Men jag kan inte med ord beskriva hur bra festen var. Jag vill bara att alla ska förstå, hur lyckliga vi är. Vi är ett härligt gäng tycker jag.

Angående bocken så var det en tragisk upplevelse men jag valde tillslut den mest perfekta bocken som skulle behöva offras. När jag vaknade i söndags hade någon bränt bocken på mitt nymålade köksbord, det luktade fan ska jag säga. Så nu är bocken helt uppbränd den gick inte att rädda

Här kommer lite bilder från den underbara julfesten.

 Är förbereds bocken.
 Johanna bär ansvaret för elden
 Bocken i lågor
 En uppbränd bock

En släktbild på mammabock och hennes två barn varav den ena är brändskadad.

I kväll blir det julmys hemma hos Majsan.

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar