lördag 4 december 2010

Det finns ändå en gud!

I går så blev jag alldeles lagom full, skämde inte ut mig är inte bakis och gjorde inte av med en krona *lycka*. Jag ett sms av min mamma igår kl 21-  har polisen ringt dig? Tror ni att man vart skraj eller. Då visar det sig att polisen har hittat min plånbok och mycket ska finnas kvar i den *lycka*. Jag blev kär i polisen som ringde han hette Marcus! Snart kommer mamsen och papsen och syskonbarnen och hämtar mig så ska vi åka till polisen i Linköping och även åka förbi IKEA *lycka*.

Jag känner mig lycklig idag och jag är så glad över att ha den känslan, det var länge sen.I kväll ska jag ta en egokväll jag ska laga min favoritmat dricka min favoritläsk och se på så mycket bättre *lycka*.

/Jesan

2 kommentarer:

  1. Fan vad skönt jesan! Vilken tur du har :D

    jag tycker att du ska komma på fest hos mig istället och gå till karateklubben och ha minst lika roligt ikväll :)

    SvaraRadera
  2. Faan va bra! Önskar att det hade varit jag :( Inget kuligt att gå upp 06:00 imorse.

    SvaraRadera