onsdag 2 februari 2011

Tisadag 2011-02-02

Dagens agenda.

Sitter hemma och jobbar lite på morgonen. Det finns inget bättre än att sitta med datorn i soffan dricka kaffe kolla nyhetsmorgon men samtidigt jobba. Snart ska jag iväg och se om jag skött mig den senaste tiden.

Jag har masssor intervjuer idag hela 7 stycken. Jag är så enormt stressad på jobbet men det är kul för jag känner mig viktig =)

Idag fyller Jakob 2 år, ska fira honom på lördag har inte en aning om vad jag sa köpa. Vad vill man ha som 2 åring??

I kväll ska jag bjuda Malin på middag eftersom vi inte har hunnit fira hennes födelsedag ännu. Funderar på att slå på stort och göra en 3 rätters, det är hon ju värd!! Det var jättelänge sen vi sågs, jag saknar min majsan ska bli mysigt med lite kvalitétstid..

//Jesan

2 kommentarer:

  1. svar: SMAAART Johanna:) det måste vi nog börja med hemma hos oss, men tills dess får ja som du gå i två olika ;) haha..

    SvaraRadera
  2. får inte jag vara med? :(

    /jo

    SvaraRadera