tisdag 1 februari 2011

Kärleken till Tv (great minds think alike 2)

ASSå, JOHANNA OCH JAG KAN LIKA GäRNA VARA EN PERSON. WASTE OF SPACE DETTA. I LONDON AVSLUTADE VI VARANDRAS MENINGAR OCH BöRJADE SJUNGA På RANDOM LåTAR EXAKT SAMTIDIGT. DET äR FINT ATT HA EN SYSTER. DET HäR INLäGGET HADE JAG I UTKAST.

Varför är det så fult att titta på tv och att älska att titta på tv? Flera gånger har jag försökt sluta kolla så mycket på tv men nu känner jag bara att vafan.. i love it och jag mår bra av det. Och jag lär mig faktiskt en hel del. Allt som sägs på tv etsar sig liksom fast i min hjärna. Typ om jag inte hade sett macken så hade jag inte vetat att huvudstaden i Mongoliet heter Ulan bator. Sen ser jag på vem vet mest för att det är världens bästa program. Sen följer jag alla bra komediserier (även de som inte går på svensk tv) jag ser matprogram, skräptv, femmans och treans egenproduktioner, mtv:s teen mom, cash cab, familjen annorlunda, stjärnorna på slottet, hey baberiba, allt med Pilkington, Gervais, Merchant, engelsk stand-up. Allt. Jag vet inte riktigt när jag hinner med att se allt detta men jag är en jävel på att samla på mig program och sen streck-se dom i sängen en dag när jag känner för det. TV FTW! / MALIN

1 kommentar: