lördag 26 februari 2011

Är jag den du alltid har älskat så säg, att du vill ha mig som jag är.

Har letat efter filmen pillertrillaren hur länge som helst nu. Det var en av mina favoritfilmer när jag var yngre och jag skulle så himla gärna vilja se den igen. Är det nån som har den?

Tycker att det är så vackert när David springer in på Bergwaldhallen och skriker till Angelika att han älskar henne när hon sjunger i kören. Hela publiken ställer sig upp och en gammal gubbe utbrister "Nej men hör du inte? Han älskar ju dig!" Vet att den gick på fyran plus igår men jag fick tyvärr reda på det för sent. Fina priser utlovas till den som kan få fram den på ett eller annat vis.

/Malin

5 kommentarer:

  1. http://thepiratebay.org/search/pillertrillaren/0/99/0

    SvaraRadera
  2. Hade testat att ladda den förut men då funkade det inte, men nu är den på G!Nu vet jag vad jag gör ikväll.

    SvaraRadera
  3. Fan! Det funkade ju inte iallafall. Så om nån har den så kan ni säga till!!

    SvaraRadera
  4. den gick på tv häromdan!

    SvaraRadera
  5. Jag vet det, rub it in bara.. Jag ger mig inte förrän jag har den. /M

    SvaraRadera