lördag 26 februari 2011

"Försök å få det gamla å fungera först innan ni ger er in på alla dom där jävla internethelvetena!"

Jag såg att någon hade länkat till den här arga damen för att det påminde om hur man känner när ens iphone inte fungerar (det finns flera). Man kan säga att jag kände ungefär såhär när mitt lilla missöde med sim-kortet hände för några veckor sedan.

Är för övrigt så trött på att mitt nummer inte har flyttats över än från min gamla telefon. Jag bad killen i affären att inte flytta över numret för att det bara blir fel och man förvirras i flera veckor över vilket telefonnummer man egentligen har och hur länge man ska ha det. Men han bara struntade i mig och lovade att föra över numret direkt. Men ändå så går jag fortfarande runt med två telefoner och ringer på fel abonnemang och är allmänt förvirrad. Dagens jävla teknik. "HÖR NI ATT JAG ÄR FÖRBANNAD?!"

/Johanna

1 kommentar:

  1. haha.. älskar människor som engagerar sig så. Man riktigt hör frustrationen!/M

    SvaraRadera