lördag 26 februari 2011

Tänkardag

Idag behöver jag space. Jag går omkring hemma och plockar, fixar, sätter nya ljus i ljusstakarna, nya blommor i fönstren, dammar med struts-dammvippan och plockar iordning på alla kläder. Insåg att jag är inne i en blå-period och funderade lite på vad det kan betyda(?!). Vill bara tänka hjärndöda tankar idag och bara bli lämnad ifred.


Kollar på en föreläsning om hundprogram på kunskapskanalen och tänker på allt och ingenting. Tror att jag ska göra detta hela dagen. Kanske gå in till stan och köpa en bok på bokrean. Tänker gå till Ica och orions livs och köpa chark-grejer och ostar för massor med pengar och ikväll ska jag vara hemma och äta upp alltihopa och kolla på tv. Det är precis vad jag behöver idag.

take care så ses vi när jag har blivit social igen.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar