fredag 18 februari 2011

Glömde ju:

<3 Tommie X! Kan inte komma på en enda människa som är roligare i skriftlig form än Tommie X:
"Alla som hyr ut sina lägenheter via Blocket är så jävla fucktarded. Typ ”Hej jag heter Pia och hyr ut min 0,5:a i Fisksätra i två veckor pga  resa. Den är jättemöblerad och hyran är 10 000, det tar bara 3 timmar att ta sig med pendeltåg, båt och buss till T-Centralen! Jag ser gärna att du som hyr kan ta hand om min rullstolsburna katt samt privatundervisa min efterblivna dotter Majken som behöver extra hjälp. Du som hyr ska vara tjej, ansvarsfull,  tystlåten, ful, mobbad och rök-, djur-, liv- samt åsiktsfri! Ingen rökning, inga fester, ingenting!”. Man bah ”Nej, tack, vill ej ha fest i  Fisksätra”.

Haha, love!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar