söndag 20 februari 2011

Fattiglappar är vi allihopa

Middagen hos mamma och pappa igår var helt fantastiskt god. Jag kommer inte ens ihåg vad vi åt nu men återigen blev jag helt spymätt och fick akta mig för att typ luta mig framåt, för då...ni fattar. Vi pratade i alla fall massa gamla minnen och det där vanliga man pratar om med sina föräldrar.
Pappa hade precis gjort klart deras gamla sovrum som nu ska bli gästrum för oss när vi är där, och för andra gäster också såklart. Notera drömfångaren (gjord av en "riktig" indian vad nu det innebär), tavlan som ingen vill ha, mattan som vi hade glömt på kemtvätten sen i juni när jag flyttade samt den nya lyxkudden. Han är så duktig, min pappa. Rolig och uppfinningsrik. Han informerade för övrigt om, när jag berättade hur mycket jag kommer få i lön den här månaden, att jag har råd att köpa tre Lexingtonkuddar för min lön. Haha! Man ba: *rub it in*'

Nu ska jag hem till Malin och äta middag. Livet som fattiglapp asså.
GLIDA RUNT
HÄNGA RUNT
LÅNA PENGAR
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar