torsdag 3 februari 2011

Pilkie

Asså jag vet inte riktigt vad jag tycker om att Karl Pilkington når ut till massorna i Sverige nu. Ikväll 22.45 på svt 1 visar dom "En idiot på resa". Min släkt hade sett det. Jag gillart inte riktigt. Han är min och jag vill inte dela med mig mer än till Johanna. Det ska vara internt. Inte textat. Dialekten och ordvalet är ju halva grejen.

Ikväll är jag duktig tjej och är hemma helt själv. Inser nu att det var flera veckor/månader sen jag hade en kväll helt för mig själv, och Maddox såklart. Ska nog gå och lägga mig snart. Läsa en bok och bara mysa. Håller på och läser Alex Schulmans nya bok och den är helt underbar. Synd bara att det är text på halva sidorna med dubbelt radavstånd och en och annan vit sida här och där. Läste halva boken idag. Jag vill ju inte att den ska ta slut.

Samtidigt vill jag passa på att påpeka att det inte var en fotbollsstrumpa som jag har spelat fotboll i. Köpte dom för att ha som soft-strumpor hemma men det visade sig att de inte var så soft så dom är typ sprillans nya. 

/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar