fredag 11 februari 2011

Efter regn kommer solsken.

Hade en riktigt pissig dag på jobbet häromdagen. Ni vet när allt går fel. När jag kom till jobbet så hade en vattenledning spruckit och läckt ut utanför receptionen. Fick klägga runt i gegga för att ens komma in. Well well.. det var endå den dagen som jag lovat att vara glad. 

Var så oerhört trött och tänkte att en kaffe skulle pigga upp mig. Pga av läckan fanns inget vatten och inget kaffe +att jag hade rethosta. Lyckades bli kissnödig trots att jag inte druckit något. Inget vatten i toan heller såklart. 

Tänkte att jag skulle unna mig lyxlunch efter all skit och upptäckte att jag glömt kortet hemma. Banan till lunch. Vid det här laget är jag alltså törstig, kissnödig, dödshungrig och uttråkad eftersom dom jag gillar mest på jobbet var borta. Då gav jag upp. Skulle ändå till skolan så då tog jag en tidigare buss hem. När jag stod där och väntade på bussen insåg jag vad som skulle kunna muntra upp mig. En tur med fyr-tian genom Svärtinge.




Hade även fått Elle i födelsedagspresent och plötsligt så kändes inte dagen så tokig längre.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar