onsdag 23 februari 2011

-23

23 Februari och det är minus 23 ute. Vad kan det betyda? När jag var liten och det var kallt ute kom alltid pappa och satte sig på sängkanten efter att han hade skrapat rutorna åt mamma och berättade hur kallt det var och hur mycket kläder jag skulle ta på mig. "Ta långkallingar idag Malin för det är skiiitkallt ute" Så himla omtänksamt.

Idag tog jag en senare buss för att kunna äta mysfrukost med tända ljus. Har kommit igång igen med autistisk frulle med juice, ägg och vitaminer. Det enda irritationsmomentet denna morgon är Annika Jankell. Hon måste iaf vara den mest inkompetenta programledaren på Tv4. Ge mig Kristin Kaspersen! Se föresten "Tusen gånger starkare" om du vill se Annika Jankell och Thorsten Flincks dotter i en huvudroll. Its interminable, trots att den bara är 1h 20min lång. Hon är verkligen sin mors dotter. Aja. Nu fick jag ut lite aggressioner såhär på morgonen också.

/malin

3 kommentarer:

  1. Håller med, hon går mig på nerverna..
    men vaaa?? har dom barn ihop??

    SvaraRadera
  2. autistisk frulle ? :D

    SvaraRadera
  3. har ätit samma frulle med samma upplägg i snart ett halvår. Tvångsmässigt typ. Hur har du det i oz?/Malin

    SvaraRadera