torsdag 3 februari 2011

Call it the boy kicked out at the world the world kicked back a lot fucking harder now

Idag är jag glad igen! Man behöver typ va lite deppy ibland för att känna när allt är så himla mycket bättre. Var i skolan i förmiddags, vi satt och myste i solen på rasten och tog årets första vårcigg:
Sen har jag varit på stan med Anna. Jag bestämde mig för att jag nog skulle ta helg idag. Så vi ska till munken och ta ett glas vin ikväll. Imorn ska jag äntligen få träffa världens finaste superquinna Jenny Hillström! As I've been waiting!!! Vi ska strosa runt i Estocolmo och snacka skit hela dagen. Fint!

Älskar att min telefon förstår när jag skriver såhär i sms: ska du med till m... då stavar den munken åt mig. Vi förstår varandra, jag och Sony.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar