onsdag 2 februari 2011

Donut hair.

När Johanna och jag åkte till London reagerade vi på hur snygga bollar flygvärdinnorna på ryan air hade i håret. Nu har jag googlat (älskar internätet) och lärt mig hur man gör.

Detta tog ca 1 minut att göra. Så värt. Jag som älskar boll-frisyren.



När jag ändå håller på med ett nördigt "skönhetsinlägg" så kan jag ju passa på att visa min nya favvo-ring och mitt tuffa nya nagellack. 


Asså tänk om inte skönhet och mode, trender och sånt inte fanns. Om ingen brydde sig om kläder eller utseende. Då skulle iaf jag ha på mig mjukisar, hoodie, uggs, boll på huvudet och inget smink ca varje dag. Men det är ju inte så kul.

Städa får jag göra en annan dag..

Nu ska jag till Jesan på Bday-dinner. Har peppat ihjäl mig inför detta hela dagen. Va länge sen vi hade kvalle-tid hon och jag. Nu drar jag så jag kan kräma ut så många minuter som möjligt av kvalle-tid.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar