måndag 14 februari 2011

I'm dancing for dollars and for a fancy man

Ursäkta för dålig blogging, men jag har haft världens bästa helg så jag har inte haft tid. I fredags fick vi årets godaste middag lagad till oss av Stefan. Vi hade en jättemysig kväll, var på Munken en sväng och sen åkte jag hem och sov. Jobbade i lördags 9-16. Efter det stressade jag ihjäl mig för att hinna hämta vin hemma hos Malin, hem igen och sminka mig, göra ryan air-hår och åka hem till Elin på hennes och Annas födelsedagsfest. Det var också så himla mysigt. Älskar att man fortfarande umgås med sina högstadievänner. Vi skrattar alltid åt en massa konstiga saker som hände när man var fjortis.

Jag har bara en massa dögammal musik på min telefon. Man laddar ju aldrig ner musik till datorn sen Spotify uppfanns så jag har mest musik som jag laddat ner under 2008 och tidigare. Men jag blir glad över att viss musik aldrig verkar bli gammal eller trött. Ta the knife till exempel. Känns som att jag har lyssnat på deras musik dagligen i flera år utan att tröttna.


Nu måste jag verkligen verkligen dra för jag har en fet jävla personaljuridikbok att kötta igenom idag. Heja mig!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar