söndag 6 februari 2011

Svart av askan och elden som syntes mil

Har druckit sex koppar kaffe men är fortfarande helt jävla slut i huvudet. Kommer ihåg när jag var trött en gång och skrev såhär på min facebookstatus: "slut in my little head" så trodde Conor att jag hade varit otrogen. Haha! Det är jättefint väder ute så jag blir lite stressad över att vara trött. Vill gå ut och gå men jag orkar ju inte röra mig. Malins 25-årsfest igår var jätterolig! Jag hamnade på silverplats i pingisturneringen för övrigt. Kände mig bäst i världen tills jag mötte Tor i final och förlorade stort. Kul kväll helt klart!

Tänker ofta på att livet efter att man flyttat hemifrån verkligen är sådär underbart som man tänkte att det skulle vara när man var typ fjorton år. Då längtade jag som tusan efter att bli vuxen så att man bara kunde få göra som man ville och bryta regler på löpande band. Så nu gör jag det allt som oftast. Sitter och äter chips till frukost och tänker typ who's gonna stop me? *rebell*

/Johanna

ps. Är så trött på fb-vänner som är ute och reser i typ Asien eller dylikt och försöker hitta sig själva. Skriver statusuppdateringar varenda jävla dag om vilket "spännande" liv dom har. Man ba: ....bryr mig inte? Alla gör ju exakt samma sak också. Hoppar bungyjump och byter profilbild till en med ett vattenfall på. Kanske bara irriterar mig på det här för att jag är så långt ifrån en jävla jorden runt-resa som det går att vara just nu men ändå? Liksom vem försöker man impa på? Det här är inte alls riktat till alla människor som lägger upp bilder från resor osv men ni kanske förstår vilken typ av människa jag syftar på? slut på meddelande. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar