onsdag 9 februari 2011

Loser

Idag fick jag min Iphone. Kan väl börja med att säga att jag aldrig har varit den som är "först" med saker och ting. Som att köpa en Iphone till exempel, jag köper en när resten av världen redan har bestämt att den är bäst. Bekvämt och bra tycker jag.

Däremot sa killen i Telenoraffären att jag var den allra första som lyckades pressa in sim-kortet på fel sätt så att det fastnade där och var klippt omöjligt att få ut igen. Jag hade alltså förstört min nya telefon innan jag ens hade fått chansen att använda den. Han som jobbade på Telenor var så himla söt och hjälpte mig i typ 45 minuter och pillade och styrde för att jag skulle få ut det där jävla sim-kortet. Till slut lyckades det ju i alla fall men jag har ändå inte lyckats sätta på telefonen, haha! Känner mig som en pensionär. Skulle gärna vilja en lite mer uförlig instruktionsbok....
To be continued.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar