måndag 21 februari 2011

Nu är det slutfruset!

Nu jävlar tänker inte jag frysa längre! Jag hade ju såklart fel om att våren var på väg (den kommer aldrig vara på väg, så enkelt är det väl), men när det väl har blivit plusgrader en gång så känns minusgraderna så jävla mycket kallare när dom väl kommer tillbaka. Nu har jag slutat bry mig om att se respektabel ut när jag går ut bland folk. Om jag inte är på väg till skolan eller jobb går jag bara runt i mjukisar med långkallingar under, sockar, hoodie, snowjoggings, världens varmaste vinterjacka och en tre nummer för stor knallblå mössa som får mitt huvud att se ut som en gigantisk knappnål.

Men kunde verkligen inte bry mig mindre om den saken. Snygg, det kan man va på sommarn.

/Johanna

1 kommentar:

  1. Du är grymt snygg även i din gigantiska mössa.

    SvaraRadera