måndag 14 februari 2011

Happy Valentines!.. eller inte

Idag är det alla hjärtans dag. Jag kan tycka att det är den mest onödiga och töntiga dag som det tjänas pengar på, trycks i almanackor och uppmärksammas i affärer. Inte så att jag inte tycker om att ge eller få kärlek men jag tycker inte att det ska behövas utnämna en speciell dag till det utan det ska man väl klara av varenda dag, eller? Därför skiter jag i att ge någon extra kärlek till någon just idag!

Skulle på riktigt bli arg om jag skulle få typ 10 röda rosor av en kille på alla <3 dag. Bättre än så borde man fan känna mig.

Hur som haver blev jag i alla fall hembjuden på hjärtmiddag hos mamma och pappa i helgen. Det kommer bli hur mysigt som helst och dom visar jag gärna all kärlek och uppskattning som finns för dom är bäst i hela världen!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar