onsdag 2 februari 2011

Just bangin tunes and DJ sets and dirty dancefloors and dreams of naughtiness

Idag har jag varit irriterad ca hela dagen. 1. Var dötrött hela förmiddagen i skolan. 2. Min cykel fuckade ur mitt på bron påväg hem så jag fick släpa den till närmaste cyeklställ eftersom bakhjulet inte gick att rubba. 3. Man måste gå teeny weeny steg för att inte halka på isen. 4. Klackarna på mina skor går sönder av allt jävla grus osv osv osv.

Ni vet när man bara har såna där dagar när man vill strypa nån. Uppepå det har jag tvättstugan idag. Försökte hotta upp eftermiddagen lite och göra den rolig med ett glas vin medan jag tvättade och lagade mat. Men då blev jag ju bara munkensugen och inte alls tvättsugen så jag drog upp all tvätt i lägenheten igen. Haha.

Ska gå och lägga mig nu.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar