söndag 3 oktober 2010

Vinter vi hatar dig mer än livet

Snart ska jag och Malin till Jessica och titta på Ensam mamma. Malin och jag har även tänkt att vi ska göra upp en plan inför den kommande vintern. Jag har aldrig varit så jävla deppig som förra året när vintern vägrade ta slut och man kunde dö vilken dag som helst om man skulle råka få en istapp i huvudet. Nu ryktas det ju om att den här vintern kommer att bli kallast i Sveriges historia så man har ju inte så mycket hopp om att den här vintern kommer att bli bättre.

Så jag tänker att nu jävlar ska det bunkras upp, förberedas och peppas inför vintern. Inte en chans att det får bli som förra året, för då dör jag helt seriöst. Jag har naturligtvis övervägt att bara dra från Sverige till ett varmare land men det är så dålig timing just nu, så det går inte.

Så I'll keep you posted lite senare med en pepplista med för- respektive nackdelar med vintern, förslag på aktiviteter som gör en lite gladare och en bunkringslista med eventuellt ett prisförslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar