fredag 1 oktober 2010

Mycket att ta igen.

Eftersom jag inte haft ordentligt Internet på jävligt så har jag heller inte kunnat blögga med bilder. Nu kommer en sammanfattning av sommaren 2010.


Juni:
Sommaren började med att Johanna blev arresterad.


Vi satt i parken och drack vin och pratade snusk.

Jag och Aaron var på grillfest med hans jobb. Himla god mat och trevligt folk.

Vi hade grillfest i mantorp?! ähh kommer inte ihåg vart vi var men trevligt var det. Här är världens goaste Lovisa som är en del i min examensarbetegrupp, The power puff girls.

Juli:
I juli hängde vi en hel del på landet. Fint väder och Sommar i P1.

Vi låg på bryggan och drack vin och pratade om spindelväv.

Jag jobbade och läste min favvobok "Sushi for beginners" för hundratolfte gången.

Vi hängde på trädgårn en del.

Vi gick på munken in the park.

Sociala tjejerna var också med.


Vi åt hubbabubba.

En dag när jag kom till jobbet hade någon hällt bubbel i fontänen. Det gjorde min dag.

Jag hängde med på kryssning med Sowry-bröderna.


Middag hemma hos mammi och pappi.

Vi var på grillfest utanför Sörping hos Bev och Lisa.

Aaron älskar Zack.


Vi spelade mutta mest hela sommaren.



Vi var på Otten.

Var uppe i Örebro och hälsade på Emma och Antonia.

Emma bevisade att hon fortfarande inte kan sätta på ett påslakan.

Träffade även Lollo och Josef.

Och Sandra såklart.


Debaser.

Fulla och glada.
Augusti:
I augusti åkte vi till Mora för att gå på Kalle och Jennys grillfest.

Vi hängde ännu mer på landet och åkte och köpte färsk fisk på ön brevid.



Vi satt i parken och åt sushi och drack vin.

Alla mostrar var på landet och ville få sol i ansiktet.


Vi drack hopshop till kaffet.

Vi var naturligtvis på munken. Och Beckis och Anton var och hälsade på.

Jag och Jesan hade finmiddag på hennes balkong. Nu har hon ingen balkong mera. På lördag skapar vi nya minnen i nya lyan.

Jag och Aaron åt middag på manesa.

Jag lärde mig att köra båten ordentligt och kände mig himla tuff.

Pappa och jag bråkade om hur karlavagnen ser ut. Här får jag äntligen rätt via en tallrik i taket.


Vi har haft bakisdag med pizza och film hemma hos jojan.

Va på Bishop med mamma, pappa, Doverhagens, Sis och Anna P.


Åkte till Stockholm med Anna P och Sis. Spelade 20 frågor och var allmänt glada.

Träffade finaste Jenny innan hon åkte till Polen.

Vi drack vin på Loopen.

Och så har vi såklart varit på munken.


Hjälp vad vi gjort mycket. Ganska bra sommar även om det har varit lite tråkigheter också. Nu känner jag mig så jäkla positiv och redo att ta mig an hösten. Woho!

/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar