lördag 16 oktober 2010

Jävla bajsdag

Jag hade världens förväntningar på denna lördag och allt har bara blivit bajs.................
Det började så himla bra med träning och allt.

Detta gick fel:
* Pappa skulle hänga upp x antal hyllor, men hade fel borr och behagar inte att hämta en ny
* Jag skulle köpa färg men pappa behagar inte åka till Bahaus (för långt) så vi åkte till en svindyr affär där det skull kosta  1500 spänn vilket jag inte har råd med.
* Mitt köksskpå har gått sönder så det hänger löst så alla tallrikar brhövdes plocka ut.
* Mamma tjatar att jag måste ha gardiner och vi måste köpa det i morrn fast jag säger att jag inte har råd och det är ingen prioritet. Men hon menar på att jag blir så irriterad för att jag inte har några gardiner.

Som ni märker är det alla andras fel att jag har haft en skitdag.

I kväll nalkas det middag hemma hos Lisa och Johan det lär säkerligen bli mycket trevligare....

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar