fredag 15 oktober 2010

Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump

Som avskedspresent när jag lämnade London och alla vänner där fick jag den här Pippi t-shirten. Dom tyckte att jag var så himla lik pippi och jag fick alltid sjunga pippisången när vi gick ut. Kvällen när jag fick den här tröjan var den roligaste och den sorligaste kvällen.


Till på köpet var det dagen före min födelsedag och personalen på TGI friday knöt ballonger i håret på mig och alla sjöng för mig. Jag  var centre of attention and was loving every minute of it.

Jag drack mojitos och oreo-baileys drinkar på löpande band.

Ville aldrig gå hem och lämna Erin, Sarah (ser ni va lik hon är Cameron Diaz?) och Mollie.


Bobbie och jag hade alltid kul på jobbet. Han var alltid så söt i slips.

Nästa helg är det dags att återvända. Då ska jag och mannen på bilden göra London osäkert, och känner jag honom rätt så kan vad som helst hända.


/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar